LOLA  the new Greek elegance

H κεντρική ιδέα της διαμόρφωσης των καταστημάτων στηρίχτηκε στη δημιουργία μας σύγχρονης ελληνικής αισθητικής η οποία μεταφράστηκε στο χώρο με όρους δανεισμένους από την αρχιτεκτονική μας παράδοση. Ο λειτουργικός διαχωρισμός συνδυάστηκε με τη θεατρικότητα της έκθεσης των δημιουργιών, την υλικότητα των επιφανειών: αδρό-στιλπνό, ανακλαστικό-διαπερατό, τα ενδιάμεσα layers και τη συμβίωση τους με τις διαχρονικές γραμμές ως μεταφορά της σύγχρονης «ελληνικότητας».

Τα καταστήματα διαχωρίστηκαν σε δύο ευδιάκριτες περιοχές, στο «αίθριο» και στην «αγορά». Στο εσωτερικό δημιουργήθηκε το «αίθριο» που αποτελεί την κεντρική περιοχή εξυπηρέτησης με μαλακό και ενιαίο φωτισμό συνδέοντας όλες τις χρήσεις και τις λειτουργίες. Και περιμετρικά η «αγορά», ως  χώρος κίνησης και συνάθροισης για την έκθεση των προϊόντων προς πώληση.

Τα καφασωτά, το υφαντό, τα βοτσαλωτά και ο χαλκός, υλικά εμπνευσμένα από τις τοπικές μας παραδόσεις, δημιούργησαν επιφάνειες παρουσίασης της συλλογής. Τα ξύλινα καφασωτά λειτουργούν ως αυτοφερόμενες κατασκευές που επιτρέπουν στο φως να διαπεράσει την επιφάνεια και οι επενδύσεις με ύφασμα δημιουργούν το συνδετικό φόντο για την έκθεση των ρούχων. Ο χαλκός ως φυσικό υλικό με στιλπνότητα φιλτράρει και εκπέμπει το φως, ενώ η αδρότητα των βοτσαλωτών υπογραμμίζει τις custom made λεπτομέρειες.

Design Team // George Anagnostellis, Angeliki Pappa, Foteini Emmanouilidou
Photography // George Fakaros